viernes, 9 de septiembre de 2011

Els deures fets

El proper dissabte dia 17 de setembre, molts companys de l’equip ens enfrontem al nostre objectiu de la temporada, i per què no dir-ho, de la nostra vida esportiva fins a l’actualitat. Es tracta d’acabar el nostre 1er triatló de llarga distància, més conegut com Ironman.
Qui més qui menys ha fet els deures i ha complit a rajatabla la planificació del nostre mister, Joan Montguillot. Per aquesta raó, per la meva part, porto  la lliçó bastant apresa i repassada, però com tots sabem, en la nostra època d’estudiants, també calia aquella mica de sort en que el professor poses aquella pregunta que ens sabíem tant bé. Doncs al’Ironman, ICAN Mallorca, també caldrà que el professor, en aquest cas les condicions que no controlem nosaltres (puntxades, metereologia, etc.) es portin bé i puguem treure matricula d’honor.
En el meu cas, a pocs dies de l’examen, vaig descobrir que em faltava una part del temari que no podria estudiar. Una lesió a la fàscia lata a 5 setmanes de la cursa m’ha impossibilitat estudiar-m’ho tot bé i arribar segur del tot al gran dia, però vaig decidir no posar-me nerviós i millorar els altres temes, nadant més i sortint més en bici. Si el dia de l’examen cau una pregunta que està en aquell temari que no he pogut estudiar, doncs ja m’enrollaré com fèiem tots al no sabre la resposta...a veure si cola i el profe puntua bé.
Últim repàs, última sessió amb la meva nutricionista per valorar que estic en condicions i que el menjar pel dia de la cursa està controlat, última sessió amb el Coacher esportiu per assegurar-me de que cap sabotejador m’enviarà a la merda el gran dia de la cursa, i última sessió de fisioteràpia confirmant que està tot recuperat.
Ara, a pel 10!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario