sábado, 24 de septiembre de 2011

Pensant en la propera temporada

Un dia de cap de setmana amb pluja dona molt de sí...dormir molt i a part, pensar en la propera temporada de triatló.

El passat cap de setmana vaig fer el Full ICAN, i tot i que no estic tant cansat com pensava, dono per finalitzada la meva temporada. Això em porta a buscar la motivació per seguir entrenant sense cap objectiu proper i a prepar-me una mica el calendari de curses de l’any vinent, on per cert, hi ha moltes i molt atractives.

Pretemporada

Durant la pretemporada, més o menys des de novembre a abril, m’agradaria fer:
- 3-4 marxes cicloturistes (per determinar ja que el calendari de la FCC encara no està actualitzat)
- Alguna mitja marató (no em marco cap específica, ja que a nivell de motivació no m’atrauen)

Temporada de triatló
Aquí comença el lio! Hi ha molts triatlons i molts que m’agradaria fer, i per tant, començaré marcant aquells “importants”:

- 15 abril Tristar Mallorca 111 a Portocolom. Aquest any ja l’he fet i em va agradar molt per l’època i per la distància
- 12 de Maig Ironcat. No acabo d’estar segur del tot, però si companys de l’equip s’animen segur que el faig; barato i a prop.

- 8 de juliol Challenge Roth, que serà el meu objectiu principal de la propera temporada
- 1er cap de setmana de setembre ’12, Half Narbonne per equips, 3er any que aniria, bona organització i barato.




Tot seguit tots aquells triatlons que he d’intentar encaixar dintre de la planificació de la temporada i seleccionar aquells que vagin millor:

- Bilbao Triatlo, Zarautz i Half Challenge Maresme, tots solen ser a finals de Maig, principis de juny, per tant, escolliré només un segons la decisió dels meus companys d’equip.
- Banyoles B i Balaguer B, per definir les dates de celebració. Un cop es facin oficials valorarem si puc o no afegir-los, però Banyoles m’agradaria fer-lo per la proximitat, preu, i per lo maco que és.

- Mundial LD Vitòria, cau el 29 de juliol, 3 setmanes desprès d’haver fet el Challenge de Roth, i per tant, tot dependrà de com acabi, però que és una oportunitat que s’ha d’aprofitar, primer per estar classificat i segon perquè  es fa a Espanya aquest any.
- Campionat d’Esp. de MD, encara per determinar la seu i data.


Altres a tenir en conta però de menys importància són els següents:
- Triatló de Palmaces, triatló on molts companys d’equip han competit i sempre sol ser un dels que es treu a les reunions de inici de temporada a l’hora de planificar-la.

- Sailfish Berga i Extreman Menorca, triatlons nous i que sempre poden ser una bona opció per acabar la temporada de Mitja/Llarga distància.
- Irontour Vilajoisa,  triatló de contrarellotge en modalitat d’sprint dissabte i olímpica diumenge, on es fa la classificació en la suma dels dos temps. Possible sortida de l’equip CE PICORNELL per la temporada vinent.

Escolto aportacions de triatlons de mitja distància que m’hagi saltat i puguin ser d’interès!

No hay comentarios:

Publicar un comentario