jueves, 25 de noviembre de 2010

"Un domingo cualquiera"

Demà comença el camí que m’ha de portar al ICAN del 17 de setembre de 2011, un cap de setmana que m’ha de permetre complir el meu 1er objectiu de la temporada 2010/11 finalitzant la Marató Internacional de San Sebastian.


El planning ja està fet gràcies a l’Isra que s’ha encarregat de que no tinguem ni un minut sense sabre que hem de fer! Sortida demà a les 14h, Arribada, compres, passejada, sortir a corre, pasta party, hora d’anar a dormir...jeje Un crack!

El diumenge és el gran dia, primera marató de la meva vida i amb moltes ganes d’estar ja a la sortida i com no...poder disfrutar de l’arribada si és possible. Nervis? Rotundament NO!!!! Perq ja està tot fet...no és com un examen en el que davant la porta de l’aula pots mirar un últim cop l’esquema, on pots tenir una “xuleta”... aquí no, el que no hagi entrenat ja no puc fer-ho la nit abans així que la consciència està molt tranquila perq he fet el que he pogut.

L’única cosa que sí que me provoca mal de cap és la previsió meteorològica, on donen uns 6 graus de temperatura, pluja i vent...per tant molt de fred, i el gran dubte és...què collons+em poso!!!!!???? Només la samarreta? Samarreta i màniga llarga per sobre? Guants? Etc. Quan ho decidiré? Doncs el mateix moment al sortir del cotxe per anar cap a la sortida, així que espero encertar i no pagar la novatada.

Espero que el diumenge a l’arribar a casa pugui escriure que he acabat la cursa i si és possible dintre del barem de temps que m’he marcat que són de 3:20 a 3:40h, i si són 3:30 clavats millor que millor, ritme que hem decidit portar els 3 que farem la cursa (Isra, David i jo).

Molta sort i dilluns veurem com ha anat!

http://www.youtube.com/watch?v=hLdZz92jh2Q

2 comentarios:

  1. Tranquil! El dissabte al mati correm una mica i veiem quina roba va millor ;oP. La meva aposta es 3h23' - 3h25'.

    ResponderEliminar
  2. Ojala jeje on hi ha q firmar?

    ResponderEliminar